« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
سیاسی؛
بخشدار چاروسا در نخستین جلسه شورای برداشت کشاورزی کهگیلویه انتقادات زیادی را بابت مشکلات بخش مطرح کرد.

انتقاد بخشدار چاروسا در شورای برداشت کشاورزی کهگیلویه | گلایه ایزدخواه از بانک صادرات در پرداخت تسهیلات به کشاورزان

به گزارش آوای رودکوف از دهدشت، بخشدار چاروسا در اولین جلسه شورای برداشت کشاورزی شهرستان کهگیلویه در سال جاری، نسبت به عدم خروجی مناسب جلسات شورای برداشت کشاورزی برای بخش‌های شهرستان انتقاد کرد.

نجیب‌اله ایزدخواه، اظهار کرد: خروجی شورای برداشت برای بخش ها در سال گذشته چه نتیجه‌ای داشت و به کجا رسید؟

وی با انتقاد از دو مشکل همیشگی که بارها در جلسات مطرح شده، گفت: سراب بندی‌ها و جاده های بین مزارع که دو نیاز اساسی بخش‌های چاروسا و دیشموک بوده هنوز حل نشده و مدت دو سال است که این مشکلات را در جلسات مطرح می‌کنم.

ایزدخواه با اشاره به حل مشکل جاده‌های بین مزارع، عنوان کرد: انتظار داریم که دستگاه لودر تحت نظر بخشداری ها به کشاورزان به مدت مورد نیاز داده شود تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

وی با اشاره به کمبود ماشین‌آلات کشاورزی در بخش چاروسا به عنوان یکی از معضلات مطرح شده در سال گذشته نام برد و گفت: تا کنون در این باره اقدامی صورت نگرفته امیدواریم که امسال بتوانیم بالاخره این مشکلات را رفع کنیم.

ایزدخواه با گلایه‌مندی از بانک صادرات در پرداخت تسهیلات به کشاورزان در بخش چاروسا، تصریح کرد: این معضل یکی از نگرانی های کشاورزان چاروسا است، وقتی مقرر شده که دولت تسهیلاتی به کشاورزان بدهد پس باید با رعایت احترام به کشاورزان منطقه تسهیلات پرداخت شود اما متاسفانه در عمل نتیجه ای نخواهیم دید.

وی با بیان اینکه بخش‌های چاروسا و دیشموک ظرفیت خریداری گندم داخل بخش را دارند، اضافه کرد: از ۳۳ هزار تن گندم ببینید چه مقدار از آن از چاروسا و دیشموک به کهگیلویه می‌آید و آیا با سیلوهایی که در بخش وجود دارد نمی‌توانیم جایگاه خرید گندم داشته باشیم؟

بخشدار چاروسا تصریح کرد: سالهای گذشته در همین فضای فعلی خرید گندم صورت می‌گرفت اما امسال بخاطر نبود دوربین و مسائل جزئی بگوییم انجام نگیرد.

وی با اشاره به کمبود نیرو در جهاد کشاورزی چاروسا، گفت: در حال حاضر جهاد کشاورزی با یک نیرو اداره می‌شود.

ایزد خواه با اشاره به اینکه مشکل کمبود نیرو در نشست شورای برداشت سال گذشته مطرح و دو نیرو به جهاد کشاورزی چاروسا تزریق شد، خاطرنشان کرد: پس از مدتی متوجه شدیم که نیروها جهشی هستند و فقط در فصل خاصی حضور دارند، با این شرایط که عمده مردم چاروسا شغل شان کشاورزی و دامداری است و بیش ترین مراجعه را به جهاد کشاورزی دارند و این شرایط اصلا مناسب نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: